Forum Forum absolwentˇw SP 37 w Tychach
...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Witosa) to bardzo prosz─Ö o kontakt!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum absolwentˇw SP 37 w Tychach Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Jeszcze ci ma│o?Nie obijaj siŕ!



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: Witosa) to bardzo prosz─Ö o kontakt!

Beata
[link widoczny dla zalogowanych]
Wpodecki jest sympatyczny , nikomu nie che robic przykrosci tak jak i kiedys w drodze do gwiazd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej

Nie mogłam znależć sobie pozycji w moim ukochanym łóżku. [link widoczny dla zalogowanych] Zgodnie z obietnica donosze, ze juz kamien zdjety i zeby wypiaskowane.
nie bójcie się dziewczyny nie taki straszny diabeł.............. To prawda? Natomiast u tych \opornych\ na wszelkie Mam 28 lat, zawsze marzyłem aby zostać fryzjerem... niestety nie usuneli mi całej tarczycy bo nie wiedzieli co to jest...niedługo ide na jodowanie do zgierza. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,3676,jumping+over+chairs+fail.html Mo┼╝e s─ů szczup┼ée, ale nie wygl─ůdaj─ů jeszcze jak anorektyczki, taka budowa po prostu. nic nie drgnelo? Je┼Ťli nie jeste┼Ť pewna rozmiaru zamawiasz 2, 3, 4 s─ůsiednie (owszem, inwestycja, ale chwilowa), mierzysz w domu nawet i przez 3 godziny, niepasuj─ůce odsy┼éasz. Mo┼╝e si─Ö kt├│ra┼Ť z Was odezwie Chodz─Ö na zabiegi zwane mikrodermabrazja (chyba nie przekr─Öci┼éam). Na co dzie┼ä uk┼éadam je u┼╝ywaj─ůc dyfuzora i ┼╝elu Shockwaves, tego zielonego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez ca┼éy pobyt w klinice czu┼éam Sie bardzo wyj─ůtkowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Minęły 3 pełne doby.Dodam ,że masuję tak jak kazała Pani doktor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po wielu rozmowach odwa┼╝y┼éa si─Ö popie┼Ťci─ç mnie r─Ök─ů ale o ustach nie ma mowy;
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozmowy z tob─ů nie ujmuj─ů mi w ┼╝aden spos├│b , poniewa┼╝ wiem , ┼╝e w niczym mi nie jeste┼Ť w stanie zaszkodzi─ç . gunia4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A i jeszcze jedno zyje tak jak żyłam tzn.pracuje,cwicze trzy razy wtyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem tak, przed glodowkami i w kilku pierwszych dniach lewatywa codziennie, pozniej robie juz jedna na 2-4 dni. [link widoczny dla zalogowanych] od 100 do 180 zł z fluoryzacja.
A CO DO MIEJSC NA ZAMENHOFA ROZMAWIALAM ZE ZNAJOMA POLOZNA, KTORA TAM PRACUJE I MOWILA ZE LIPCOWY WZROST CEN TROCHE ODSTRASZYL I JEST DOSC SPOKOJNIE. wiec zmieniałam pracę z nadzieja, że w innej będzie lepiej... Pozdrawiam Badanie neurologiczne wywoływania potenciałów wzrokowych wyszło o.k. jestem dojrzala, odpowiedzialna, spelniam kryteria itd itp [link widoczny dla zalogowanych]
Ja bior─Ö kaw─Ö, ┼╝el pod prysznic, troch─Ö soli gruboziarnistej i oliwk─Ö do masa┼╝u antycellulitowego i tak masuj─Ö po 5 minut ka┼╝de udo i 5 minut po┼Ťladki, potem sp┼éukuj─Ö na zmian─Ö zimn─ů i ciep┼é─ů wod─ů. hehe kupilam sobie taki wiszacy motylek...nie za dlugi jakies 4 cm rozowy , ale zarabiscie sie b┼éyszczy i oglnie zaj**ioza;D Mozesz sobie zrobic salatke :salata,troche cebuli,pomidor,ser mazarela (swiezy) albo troche fety i pare oliwek. Wybieram si─Ö. Na pocz─ůtku robi┼éam sobie przerw─Ö po ka┼╝dym kilometrze, bo naprawd─Ö daje nie┼║le popali─ç A dzisiaj ju┼╝ przejecha┼éam 13 km bez przerwy! podaje wam moje gg, bo obawiam sie ze jak tu wejdze jeszcze pare razy to zablokuja mi (bo klikam w pracy) dostep do tej strony. Jaki kolor?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli komu┼Ť zale┼╝y na dobrym fryzjerze, to polecam siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec nie jest tez prawda ze osoba ktora sklada to dostaje. a ty nie zdawales sobie sprawy, ze nie bedzie do kogo ust otworzy─ç?
Mona007 - waga nam stoi, ale ...
Pewnego wieczoru zaraz po przyjezdzie weszlam do pokoju (dodam ze swiatlo nie bylo zbyt mocne) i zobaczylam na kanapie taka duza ciemna kule.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niemiecki lekarz dr Otto Buchinger opublikowa┼é po raz pierwszy w 1935 roku swoj─ů ksi─ů┼╝k─Ö pt. [link widoczny dla zalogowanych] cos ze smolika jesio no chyba tyle
Gdzie┼Ť czyta┼éam na innym topicu, ┼╝e babka po kuracki M przez to ┼╝e pi┼éa ogromne ilo┼Ťci wodu ppzby┼éa si─Ö kamieni w nerce, nie wiem czy to prawda, mo┼╝e co┼Ť w tym jest. Czytalam gdzies ze jesli przygotowania do glodoki trwaja 2 tygodnie to nie trzeba robic lewatywy a 4 dni przed rozpoczeciem stostowac Alax. oferowane tu wszedzie prochy sa zdrowsze oa diety Atkinsa). Czasem sobie garnki przestawiam ale puste Jak robie obiad. Mlodsi o 10 i wiecej lat, bez skalpela. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja polecam Instytut W┼éosa w pasa┼╝u Ruczaj na Raciborskiej Natalia i Dominika super doradzaj─ů i nie boj─ů si─Ö nowych ci─Ö─ç . Czasem lepiej to znosz─Ö, czasem - gorzej. ale jakos nie jestem kosmetyczka a sama dziewczynom przekuwam pepki, wiec moim zdaniem trzeba poprostu umiec, bo niekazda kosmetyczka z papierem umie, bo mojej kolezance jak jezyk przekula to musiala isc na pogotowie i 2 szwy wiec!!!!! Zale┼╝y mi by by┼é solidny aby m├│j tata m├│g┼é r├│wnie┼╝ na nim ─çwiczy─ç, a wa┼╝y 120kg/183cm. Za┼╝ywalam Erytromecyn─Ö doustnie i Gentamycyn─Ö. Pozdrowienia dla wszystkich pracownik├│w ┼╗ywca. wystarczy por├│wna─ç obydwa ostatnie wpisy ┼╝eby zauwa┼╝y─ç ┼╝e ten sam asortyment ta sama forma wysy┼éki o tylko inne fikcyjne osoby w opisie.Ja si─Ö na to nie nabior─Ö...........
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiem, ze wiele kobiet na wizie turystycznej tak pracuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym twoje pyskowki na kazdym forum swiadcza o tym jakim jestes czlowiekiem i mam nadzieje ze nikt nie bedzie sie sugerowal twoimi postami pisanymi jezykiem ulicy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Rano sie budze a on taki wielki ogromny siedzi nademna na scianie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrwaiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Jak p├│jdziemy do dentysty to by─ç mo┼╝e UMRZEMY NA FOTELU BO dentysya poda┼é zbyt wysok─ů dawk─Ö znieczulenia podczas zabieg├│w chirurgii szcz─Ökowej etc....
z moim bylym facetem (ja lat 20, on 27) potrafilismy nawet i przez cala noc czyli w naszym przypadku 8 razy. po jedzeniu p─Öd┼║ ┼╝wawo o o o bardzo mi na tym zalezy zeby uros┼éy, za tydzien skoncze drugie opakowanie rigevidonu i jakos piersi mam tylko nabrzmia┼ée, pelniejsze w staniku, bolesne, za miesiac ide do ginekologa i sie zastanawiam czy zmienic tabsy na inne po ktorych by mi mogly urosnac, czy tez po tych tez moga mi ejszcze urosnac tylko ze jeszcze je moze biore za kr├│tko? ja) czuj─ů si─Ö ca┼ékiem nie┼║le. Ja kupuje je zawsze tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
-zobacz jakiego pi─Öknego syna urodzi┼éa┼Ť. odnosze wrazenie,ze dzis ludzie wrzucili sobie na luz... i pamietaj o dbanie o siebie w lazience - peelingi (z kawy!), balsamy , naprzemienne prysznice, masowanie itd.... zna ktos moze tytul piosenki z reklamy perfum, gdzie wystepuje taka ladna kobietka, kreci sie i widac jej kawa┼éek posladka taka letnia reklama no ja i z tego co czytam to jeszcze kilka os├│b jako┼Ť nie odczuwamy wi─Ökszego zm─Öczenia po ─çwiczeniach... Pomaga tez podkladanie pod paznokiec waty. Mamy 2 c├│reczki, bardzo sympatyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle, ze trzeba troche poszperac w internecie i znalesc jakies fajne miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po przeczytaniu ca┼éego forum widz─Ö kryzys w carlo biani kiedy┼Ť by┼é w intastyl o berendowiczu nie wspomne ale jak wiadomo dla ka┼╝dego co┼Ť innego trzeba spr├│bowa─ç wszystkiego jedna bedzie zadowolona tam a inna gdzie indziej wszedzie jest inaczej powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mam dalej bra─ç te tabletki, az w ko┼äcu nast─ůpi?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum absolwentˇw SP 37 w Tychach Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin